Söndagens aktiviteter

5:20 pep min klocka dax attt gå upp för att jobba extra. Fick låna Karins bil då tjejera skulle till simskolan. Hade jag tagit buss och tåg hade jag behövt åka hemifrån klcokan 01;00 helt orimmligt. 
 
Efter simskolan åkte Ida med Julia hem, Daniel och Klara åkte hem till Iris för att montera lampor. Klara hjälpte mormor att laga sin favorit rätt köttbullar och pannbiff.  Hon är expert på att rulla, platt sedan äter hon mycket. 
 
Vilket väder vi haft ikväll innnan det blev mörkt cyklade vi lite ute härligt med vår. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0