Dålig mamma....

 När vi var i Stockholm sa Klara att det gjorde ont när hon kissade. Men nästa dag inget så jag tänkte att hon bara drukigt för lite..Kan hon haft UVI över en vecka.. Därav nu feber och dåliga värden.. Känner mig kass.
 
I Onsdags så var hon trött när jag hämtade henne hos en kompis som hon följt med hem. Efter dansen så frös hon jätte mycket.  Kom hem och tog tempen 38.9, dålig aptit och trött. Somnade nästan omgående. Men inte alls ont när hon kissade. men eftersom jag ändå var på jobbet tog jag med urinsticka hem till torsdagsmorgonen. När jag kom hem var tempen på 38.. Tog urinstickan och den var så ful så jag nästan började gråta. Pratade med Klara men hon sa fortfarande att det inte gjorde ont.... Luras hon för att slippa stick i fingret elller??
 
.
Fick en akut tid på barnmottagingen, Daniel och Klara åker dit, där det tog blodprover och grejer. Förhöjt infektionsvärde och självklar UVI. Fortfarande säger Klara att det inte gör ont. Klara blir insatt på en dunderkur för att hnna bli frisk tills nästa torsdag då hon ska sövas och underökas i narkos. Urinrör och blåsa ska få sig en riktig utredning på barnsjukhuset.
 
Ja detta är inte lätt speciellt inte när man har en liten Klara som inte säger om det gör ont. Eller ä rhon så van att det gör ont att hon tror det ska vara så.... Stackars min lilla tjej..
Klara med medicin och en stor köttbulle i munnen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0