Underbar dag

Idag efter simskole avslutningen där Ida tog 2 nya märken och Klara också så tog vi med kusin Jonna hem. Efter Jonna snabbt tittat på deras nya rum så var de ute och lekte i närmare 4 timmar. Luch och fika intogs utomhus. Grannar som gick förbi undrade om vi hade dagis. Så påhittiga de kan vara när det är fint väder. När jag skulle sova inför natt jobb tog Daniel med dem hem till Sundins för grill och ännu mer lek. Nu väntar jag på dem för att natta dem innan jag åker till jobbet. Tror bestämmt de kommer somman super snabbt ikväll.
 
Bästa maken har städat garaget och grejat nu kan våren snart komma. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0