Lekdate

Idag efter simskolan så lämnade jag Klara på Elsas barnkalas. med mig hem fick jag Jonna och Idas kompis Julia,. Strax efter kom Sofia och ville leka och Idas klasskompis Emilia kom också förbi så vi hade 5 härliga tjejer på på lunch, utelek, och sedan film nere på bio skärmen. En riktigt lyckad lekdag. Sista tjejen gick hem klockan sex. Lite trött är jag nu fast jag har fått gjort super mycket bra saker. 
 

 
 
 
kan tro Klara var trött i öronen efter barnkalaset, så här hittade vi henne på toan. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0