Helgen som gick.

I lördags fick Klara UVI igen så imorgon ska hennes doktor ringa då får vi se vad som händer. Tänker nog be om en remiss till någon speciallist på området. Känner att nu får det räcka. det är så synd om lilla K när hon har så ont. 
 
I helgen har vi annars haft fullt upp. I fredags var Ida på pjamas party hemma oss en klasskompis mellan 18-21 dom hade haft hur roligt som helst. 
 
Lördag förmiddag körde D Klara till kalas på freeport medans jag sov och Ida gjorde sig iordning för nästa kalas hon skulle på. Denna gången pysselkalas. När Klaras kalas var slut åkte hon och jag till närakuten och fick medicin. På kvällen åkte vi tjejer hem till Monica för att äta tacos och mysa lite. På hemvägen släppte jag av tjejerna hos mormor där som skulle sova för jag skulle upp tidigt för att jobba 6:45. Då tog mormor dom till simskolan och sedan gick dom på Bio. När jag körde hem från jobbet stannade jag på middag hos mamma och hämtade hem dem. Vi fick ockås planerat allt inför Branäs resan nästa vecka., Ska bli så roligt. 
 
Här hade kompisen Tim sitt kalas.
 
Gillar inte detta stället. 
 
Men Klara älskar Sandra och Emilias katt. 
 
Daniel han var på eldardagar hemma och Peter. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0