Torsdag

Idag skulle jag in och klippa mig BARA men det blir både färg och slingor också. Klara var med och var otroligt duktig, såg på film och spelade spel. En kompis fick hon också, när hennes mamma också skulle klippa sig. Men inte en gång på tre timmar sa hon att hon ville hem. 
 
Ljusare korthårigare och mycket nöjd.
 
På eftermiddagen kom mormor ner till Ida medans jag och Klara skulle till BVC för 5 års kontroll.
 
Blev ingen spruta eftersom hon går på antibiotika.
VIKT: 15,5 kg 
LÄNGD:102,8 cm
Förståelse, skrift, tal, rörelse U:A.
 
Är allt en go liten tjej vi har
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0