Mer firande.

Efter dagis vid 14 tiden kom Fiona hit och firade Klara med massor av fina paket och lite fika. Vi pysslade och grejade hela eftermiddagen. 
 
När Fiona åkt hem och jag själv åkt in till Göteborg för en kväll ute med mitt gammla jobb kom Anders och Hugo.
Det blev Pitzza till som Klara valt. 
Sedan blev det fest Klara fick mängder av presenter från Hugo, Anders och Katarian som Anders köpt när han var i USA för ett par veckor sedan. 
 
 
Ida fick också detta fina sett.
 
Tack för alla presenter på min födelsedag. Säger Klara. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0