Besöksvecka.

Igår var vi på Öron näsa hals, Läkaren pratade tittade och kännde, Klara var så duktig. Läkaren bestämmde att Klaras polyp i näsan ska opereras bort så tid för det blir om 4-6 veckor hoppas vi. Klara tycker det verkar läskigt att operera näsan men förstår varför.
 
Idag har jag och Klara varit hos hennes Dietist vi fick otroligt mycket goda råd och tips. Skulle aldrig tro mig höra någon säga att oboy är nyttigt men det gjorde hon. Allt som Klara får i sig är nyttigt för Klara. Klara ska även få näringsryck så att hon får i sig mycket nyttigheter helst två stycker om dagen vi får väl se vad det blir med det. På torsdag får vi dem, huvudsaken är att hon ska gilla dem. Men hon har fått välja dem själv. 
 
Mycket saker denna veckan men skönt att få igång detta. Finns så mycket hjälp man kan få bara man söker upp den. 
 
Ha en underbar dag nu ska jag sova blir jobb inatt för min del. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0