Blir galen.

Igår Måndag var jag och Klara på barnmottagningen för att träffa doktor Elsa ett rutinbesök som var inbokat för att följa upp. Vi pratade och diskuterade lite fram och tillbaka,. Mitt under samtalet blev Klara kissig så då tar vi ett kissprov bara för att se. Doktor Elsas ansiktsutryck och röst sa -Vad är nu detta positiv nitrit och inget annat?? Ungen har detta utan att visa några andra symptom. Vi beslutade att vi inget gör men blir det värre om ett par dag skulle i åter komma... Vi åkte med Klara till mormor som tog henne till dansen...
 
När hon kom hem därifrån så började det kissas men inget ont hade hon. Vi nattade och allt var lungt jag åkte till jobbet då ringde Daniel, nu gråter hon och det gör ont....
 
Mormor kommer ner och passar barnen medans Daniel åker till Apoteket och hämtar en lågdos burk med tabletter som ska rädda natten och dagen. Natten har varit lugn med hon hade ont när hon kissade i morse. Farfar kom ner och hämtade urinprovet och brevet till Elsa om vad som hänt och kör och lämnar det på barnmottagningen.
 
Nu börjar jag snart tröttna på detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0