Lite ur veckan så här mittiveckan

Måndags dans för Klara, idag kom Funky björn på besök och dansade med barnen. När dansen nästan var slut kom farfar, Ida och Jonna dit som varit och tagit sprutor. Tack farfar för hjälpten. Idag Onsdag har Daniel, Ida och Klara varit på Ida dans och även då kom björnen dit. Mycket uppskattat av alla barnen.
 
Min dag har däremot varit mycket lång 04:20 ringde min klocka, 05:00 kom mamma och hämtade mig och körde mig till tåget dom skulle ta mig till Örebro för en heldag kurs i Barn och Hjärtan.
 
Först klockan 21:05 öppnade jag ytterdörren här hemma igen. Behöver jag säga att jag är TRÖTT.
 
 
En god latte tog jag med mig på tåget.
 
Fräckt tåg fick jag åka dit.
 
´Denna fina inbjudan fick Ida idag på posten, ihelgen ska hon åka till Kvibille medan jag jobbar hela helgen.
Klara ska till Fiona och ha en mysig helg.
Daniel ska ha en killhelg med gocart och annat skoj.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0