Helgen

 
Vi träffade Fiona och Morfar i Varberg i fredags och tjejerna hoppad in i varsin bil och åkte på helg äventyr. Klara hade haft en mysig helg med lite av varje, sett snö, krattat löv och djur. Men hon blev tyvärr lite febrig och snuvig i lördags.
Ida och morfar hade hittat skatten, ätit lunch ute och krattat löv hon också. En massa god mat hade hon ätit också.
 
Här hemma har jag bara jobbat och jobbat, inatt fick jag jobba en timma extra också. Mindre kul men det gick rätt bra ändå. Idag har jag och Daniel krattat löv och även satt på vinterdäcken på bilen.
 
 Ida och jag har varit i Onsala och hämtat hem den nya dvärhamstern en liten kille på 4 veckor som är sååå söt. Vi hade turen att Idas fritidskompis ville ha Piff. Så nu hoppas vi att dessa två kommer trivas ihop. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0