37 års kalas

Klockan 17 var huset fullt av härliga släktingar, vi åte n god gryta som Iris hjälpt mig med. Till det serverade vi ris och potatis
En underbar sallad till är så gott.
Hamstrana har flyttat till källaren under kalaset men det skulle lekas med dem ändå.
 
Sång för lilla mig.
Mina goa kusiner Erik och Anna. Erik bor i Malmö och är inte uppe så ofta men nuhade vi turan att han var här just när det var kalas.
 
 
Äppelpaj blev det som tårta dagen till ära.  http://www.bloggfamiljen.se/matplatsen/  hittar ni receptet.
 
Kusin mys, Jonna stannade och sov över., Jag tog alla simmare till simskolan på söndagsmorgonen.
Glass till de som inte gillar paj.
 
den goda pajen med våra egna äpplen och egen vaniljsås till.
 
Tack alla för att ni kom och firade mig och för de fina presenterna jag fick.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0