Valborg



Idas nya uppsättning med håret fint va.



Igår passade gammel Ida och Klara medans vi var på banken, det hade gått  jättebra, dom åt våfflor och Ida sa vi fick leka med allt roligt och prova gammels alla hattar.  Jag är så glad att jag har min mormor.



Klara är en liten prinsess bäbis



Igår eftermiddag kom Fam Bergkvist hit på valborgsfirande efter vi premiär grillat gick vi ut på en promenad,



Uppe vid Fjärås kyrka var det varlborgsfirande med lotter, fiskdamm, sång och brasa men brasan skulle inte tändas förräns halv 8 så vi gick hem och åt effträtt i väntan på det.







Klara och Elsa nästa vecka ska fam Bergkvist passa barnen.



Denna lille killen skulle sova så det blev bara vi tjejer som gick upp till brasan, alla killar stannade hemma.



Det var underbart väder på kvällen Ida och Klara träffade många dagis kompiar där uppe så roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0