Simskola och lek



Ida går på simskola varje dag efter dagis i två veckor just nu uppe i Fjärås simhall. Det känns så bra med tanke på helgen alla drunkning olyckor. Vill verkligen att hon ska kunna simma 25 meter innan sommaren. På torsdag ska dom ha livräddning och klädsim.

Doglas, Idas och Klaras dagis kompis simmar också där. Deras mamma skulle  åka och storhandal efter simskolan så jag erbjöd mig att ha alla hennes barn hemma hos mig undertiden hon blev så glad då hon är ensamstående med tre barn som alltid är med och handlar.



Klara lerker med tvillingarna Cindy och Nicole.

När Frida kom för att hämta barnen var hon nöjd hon hade glömt hur skönt det var att handla själv men dyrt blev det sa hon. I vanliga fall går det mycket fort att handla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0