Östra och lilla Stina

Idag har jag varit på östra det gick jätte bra, fick titta runt på avdelningen och se lite hur dom har det. Verkar jätte mysigt och jag fick veta att det är många yngre som jobbar där, på Mölndal är det många lite äldre.

Vi får se hur det går, jag tror nog allt att jag vill ha det här jobbet.

När jag åkte hem körde jag förbi en kompis som fick barn för 9 dagar sedan.


Detta är lilla Stina, Susanne och Eriks lilla dotter. Så söt och liten.  


När jag kom hem cyklade jag bort och hämtade tjejerna Daniel hade tagit med deras cyklar bort i bilen imorse. Nu är jag ledig ett par dagar så då är det ju klart att det fina vädret ska försvinna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0