Lediga

Idag har vi gått på ledighet jag och tjejerna. Vi är lediga ända tills nästa fredag underbart. Imorgon ska även Daniel vara ledig då blir det familjeutflykt.

Ikväll har jag och mormor Iris varit och handlat inför resan till Branäs på söndag. Det ska blir så mysgit att komma iväg. Jag har stekt plättar i massor för att ha med som lite mellanmål i backen. Gammel har gjort lökdolmmar till oss också. Det är skönt att ha all mat klar så vi slipper laga där. <En av kvällarna ska vi äta på restaurang där det kommer serveras Taco buffe kommer bli populärt hos Ida kan jag tro.

Både Ida och Klara undrade när vi ska åka dom börjar nog längta lite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0