Kvalitetstid.



Idag efter dagis har tjejerna tagit allergi sprutor igen det var 4 veckor sedan sist, gick super bra idag igen. Efteråt åkte vi till kungsmässan där Ida köpte solglasögon och hittade även dessa andra saker. Fina men allt kan man ju inte få.



Efter middagen ikväll så skulle jag ut och gå Ida har pratat om att hon vill med när jag går iväg på kvällarna så ikväll tänkte jag att lika bra hon får hänga med så hon vet vad jag gör. Hon käpade på och tog sig runt hela rundan. Väldigt mysigt att göra något med bara henne. Kvalitets tid så att säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0