Fredag och Närakuten..

Idag är allt som vanlig barnen har varit på dagis, Daniel har jobbat jag har vilat inför natt jobb. Vi hade planerat att se på TV jag och Daniel så fort barnen somnat innan jag skulle till jobbet. Men Klara ropar från toa att det gör ont så hon och jag får åka till närakuten och mycket riktigt kraftiga utslag på stickan så det blev medicin till lilla gumman.

Vi hade turen att mormor var hemma och kom förbi närakuten med en liten tablettask Klara gillar inte att ta stick i fingret.... Men det är ett måste just nu i utredningen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0