Försova sig inte min grej

Igår kväll var momor här och passade barnen medans vi var på 30 år kalas hemma hos Jens. Vågade inte ta med dem med tanke på fredagens kräkningar.
Vi bjöds på smörgåstårtor och hemmagjorda hamburgare och sedan en massor av goda tårtor och kakor.
Jag körde dit för att vara säker på att komma hem i tid för att örka gå upp när sommartiden slog in inatt....

7:29 väckte Ida mig då skulle vi ha suttit i bilen på väg till simskolan. Båda tjejerna fixade och hjälpte till så 7.28 satt vi i bilen på väg dit. Så vi han precis till Klaras badtid. Medans Klara simmade fick vi frukost av mormor som kommit, mitt the vatten hamnade dessvärre i Idas knä länge sedans jag varit så rädd men Ida stod i duschen i 30 minuter så det verka ha gått bra.  Sedan avlöpte simskolan som den skulle båda tjejerna nöjda och glada efteråt. Detta var dagens första aktivitet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0