Sprutor och lite lek.

Idag var dagen jag skulle få min dom hur mår min kropp efter många års natt arbete. var lite nervös men läkaren sa att jag kunde gå stolt därifrån helt exemplariska blodvärden, och ett bra syn sätt på att jobba natt. Men lite mer träning borde jag kunna få till tyckte hon.
 
Vid två hämtadejag tjejerna idag var det dax för sprutor. Ida sa inte ett pip, Klara var lite ledsen men efteråt gick vi till mickes och köpte glass och lekte på Söderstadens lekplats så det var snart glömt.
 
Att vi träffade farfar i sommarsolen gjorde ju inget heller.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0