Min lilla Alice har tagit Studenten.



När jag började jobba hos familjen Castler -94 som barnflicka åt  Alice 8 veckor och hennes syskon Oskar och Sofie 8 år. Så bodde dom i denna sommarstuga så fort vädret tillät detta. Men sedan hade dom hus på andra ställen först i Kvibille och sedan i Halmstad. Nu idag bor dom på heltid i Gullbrandstorp jag helt ovetades trodde dom byggt ut sommarstugan men ack så fel jag hadde nu har dom sommar stugan som gäst hus..



Detta mycket vackra hus bor dom i nu som Mamman i familjen ritat själv.  Sommarstugan ligger framför detta,.



Här är Alice som har Klara i knät och jag med Ida. Pappa Harald sa idag att vi känner att det finns en del av dig i Alice. Det första året är stort i ett barns liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0