Sommar stugan

 
 
 
Lördagsmorgonen börjde med god frukost sedan gick vi till skogs för svamp plockning medans D skulle titta på stugans tvätt maskin och sätta upp lampor, vi hittde 2 liter som det blev omelett av.
Blåbär fanns det massor av har plockat som jag ska ha på min morgon fil.
 
En solig dag som denna så blir det självklart bad i sjön tjejerna badade massor det var 20 grader.
 
Nu är vi hemma och har packat upp och haft en härlig lördag kväll med grill och middag ute hoppas nu sommaren är här för att stanna. Imorgon planerar jag stranden.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0