6 års present

Hugo kommer förbi och lämnar present till Ida trots att han har halsfluss och nästan 40 graders feber. Ida hade en speciell önskan när dom frågade vad hon ville ha.
 
 
En kamera lyckan var total, nu kan Ida ta egna kort och jag slipper sittta och radera mängder med kort när hon hela tiden tar min.
 
 
Kärlek vid första ögonkastet och den är rosa också kan det bli bättre.
 
 
Familjens nya fotograf.
Så  här fint blev kortet. Bara idag han det bli 100 kort och 3 filmer.
 
Tack för den fina presenten till Ida. Imorgon kommer hela familjen Ödman och bor hos oss ett par dagar. Min sista semester vecka börjar och Daniel han ska gå till jobbet imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0