30 Juni 2012

Idag säger vi grattis till mormor Iris som fyller 62 år. Sin födelsedag firar hon på Varbergs kurot med god mat, spa bad, cykeltur till jazz festivalen i Varberg.
 
Vi säger även grattis till morbror Lasse och gudfar Lasse som också fyller år idag.
 
Jag har då sovit bort delar av denna dagen, men när jag väl vaknade så var Ida hos sin kompis Linnéa och lekte. Klara hade åkt hem till bästa vän Ivar för första gången var hon där själv och lekte. Vi hämtade henne vid halv fem och hon hade haft en super mysig dag. Resten av kvällen var vi hemma hon Veronica och Jens på lite 30 års fest.
 
Ida, Daniel och Klara gick och cyklade hem vid 22 tiden hoppas dom orkar med dagiskalaset imorgon då Ida ska firas hemma. Jag ska gå upp vid 12 och vid 14 tiden kommer 14 leksugna kompisar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0