Oväntat

Jag körde hem i godan ro imorse från jobbet. Men som vanligt ringde jag Daniel för att höra hur deras natt varit och den hade varit bra men morgonen var ingen höjdare. Daniel hade efter att duchat börjat blöda från näsan.

Så Roland var nere och hjälpte till att ta barnen till dagis, medans jag körde hem försökte jag komma på vart Roland skulle köra Daniel. Varberg, Närakuten eller Sahlgrenska var ju frågan det blev lite samtal hit och dit.

När jag väl kom innan för dörren så såg jag att inget av alternativen passade bra. Det blev 112 det blödde rejält och Daniel uppskattade blödningen till närmare 7 dl . Då är det ingen bra ide att sitta i bilköer m.m




Så lite efter 8 kom dom och hämtade Daniel, jag hade rätt svårt att somna men det blev några timmar ändå.



Strax efter 13 kom Roland hem med Daniel igen med en ny tamponad i näsan som skall sita tills på lördag. Vi vilade hemma men vid 15 tiden hade han så fruktasvärt ont så vi åkte och hämtade barnen, åkte till närakuten för att släppa lite på trycket.

Roland hämtade barnen för middag på MC Donalds och lek.  Vi inte fick någon hjälp på näris utan fick åka till Sahlgrenska igen, väl där fick Daniel hjälp fort och livet var lättare igen för honom.

Nu är det jobb natt för mig igen l


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0