Otur...

Roland kom för att hämta Daniel imorse för att åka till Lundby och ta bort tamponaderna i näsan, det gick väll inte riktigt som vi ville. Det ville inte sluta blöda som är rätt ovanligt tydligen. Så Roland fick ta Daniel i sin bil och köra till det stora sjukhuset Sahlgrenska för övervakning.

Efter jag och tjejerna varit på öppna förskolan och lekt och haft kul åkte vi hem och packade lite bra att ha saker och åkte till Daniel där han nu är inskriven. Tjejerna ville först inte titta på honom men sedan gick det bra. Vi var en stund hos honom men han var mycket trött och slummrade hela tiden.
Men för Ida och Klaras skull är jag nöjd att jag åkte dit så dom vet var han är och hur han ser ut. Lite lättare för dom att förstå.

Efter vi åkte hade han sovit väldigt gott och länge, när han vaknade fickhan nya förband så nu hoppas vi att han får sova gott i natt och att han får komma hem till oss i morgon eftermiddag. 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0