årets första dag.



Idag fick tjejerna dega och greja medans jag städade efter nyår och plackade bort julen.



Lite mys med gänget.



Pepparkashuset fick också ätas upp idag.



När jag skulle sova åkte Daniel och barnen till de andra kusinerna för lek sedan möttes vi upp hos Iris för middag.



Med vädligt fin nyårsdessert till efträtt.


KRAM KRAM imorgon åker Hugo med familj hem igen, Ida och Klara ska till dagis. Daniel till jobbet jag ska jobba inatt...
Vi har haft en fantastisk vecka med våra gäster. Tack och Kram för allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0