VILKEN DAG,,,,

Började morgonen med att ha nässelutslag över hela kroppen igen tog 8 betabred för att lungna kroppen lite,, Började ge tjejerna frukost.. Men det gick inte över...

Ida och Klara klädde på sig och följde snällt med till vårdcentralen där jag fick komma in snabbt. 20 betabred, 1 cetrisin och en spruta med Adrenalin och sedan sitta och vänta på att det skulle släppa.. Det gjorde det vilken underbar kännsla...

Fick ett betapred schema utrivet som jag ska äta ett par dagar... Hoppas detta var sista gången...

Sedan körde vi och lämnade Ida på förskolan jag och Klara åkte till BVC för 4 års kontroll

Syntest U:A

Hörseltest Inte i näheten att bli godkännd tillbaka om 3 veckor...

Vikt 14,9 kilo

Längd 97,5 cm

Sedan åt vi lunch på stan jag och Klara, nu myser vi hemma...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0