Söndags lek



När jag vaknade idag efter natt jobb var Elsa hemma hos oss och Ida hade följt med Julia hem för att leka. Efter lunch gick jag och tjejerna till affären och köpte bullar, festis och hade lek och fika ute i flera timmar tjejerna lekte och jag lapade VÅR sol helt underbart.



Lite fika i solen


Men efter 8 timmar tillsammans var det rätt skönt att komma hem till mamma tyckte Elsa. Blir långa lekstunder när dom simmar ihop på förmiddagen och sedan leker resten av dagen. Ida hade haft en super dag i Frillesås också med riktiga vår lekar hoppat på studsmatta och varit ute och lekt flera timmar.

Nu sover dom så sött dom små liven.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0