Röntgen

Hela morgonen gick åt att försöka få i Klara en liter vätska det lyckades jag inte med men en hel del blev det.                                       9:10 låg hon fint på britsen. Urinblåsan kollades sedan fick hon kissa och det kollades om hon tömde blåsan ordentligt. sedan skulle njurarna kollas läkaren tittade och tittade, Klara fick vända på sig många gåger, jag frågade ser det bra ut? läkaren jo då vi måste undersöka bilderna mer noga men jag tycker att den ena njuren ser liten ut. Ja ja nu blir det till att hoppas vi får snabba svar så man slipper gå runt och undra.                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0