Sex år sedan.

 
Idag är det exakt 6 år sedan våran lilla Ida opererades för sin Invagination. Här inne gjorde dom det i över två timmar. Sedan på uppvaket fick vi träffa henne igen det var jobbiga timmar i väntan på henne. Detta var en av de värsta dagarna i  vårat liv. Vi firade sedan hennes första lucia på sjukhuset och blev även tidningskändisar i metro.  Idag när jag gick hem såg jag att  även idag skulle Frölundas hokey lag komma till lekterapin, precis som dom gjorde för sex år sedan. 
 
Vi är evigt tacksamma för våran fina sjukhus vård vi har i detta landet, jag gillar att betala skatt. 
Världen finaste och bästa Ida, VI älskar dig så. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0