Nu är dom hemma igen

Jag vaknade och satte mig i bilen och körde till Jytatorp för att hämta Elsa, Jonna, Ida och Klara. Dom blev glada när jag kom men alla fyra ville bestämmt åka hem till oss i Fjärås och leka lite till så det gjorde vi. När Sofi kom hem från jobbet åkte vi hem dit och då skulle dom leka där... Trodde dom var trötta på varandra men icke.
 
Elsa blir fin i luggen innan avfärd.
 
Lite trötta och alla ville sitta fram utan Elsa som var jätte glad att få sitta framåtvänd, äntligen.
 
Trötta farmor/mormor/farfar/morfar har haft tre underbara dagar med alla sina barnbarn men lite eller  mycket otur med vädret men idag fick dom badat lite i sjön. Dom var glada att få vila lite nu men sa att vi gör detta näta år också. Tack för att ni hade barnen så att vardagen kan börja lite senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0