Lite tokigt på COOP


Klara har varit hemma hos Cindie och Nicole idag det är ett av tvilling paren på hennes förskola.
Hon hade haft det så roligt och det kan jag tro dessa tre tjejern är väldigt lika.
 
Ida och jag åkte till Kungsmässan efter hennes skola för att köpa lite nya skor, ett par skor till Turkiet fick hon och ett par höst skor. 
 
När vi var klara med det så åkte vi till Coop, Ida ville inte följa med och köpa maten utan ville stanna på leksaksavdelningen. Jag gick där i godan ro och handlade, när jag nästan är klar hör jag: Ett kundmedelande Ida söker sin mamma Karin Ida finns i kundtjänst. När jag väl kommer dit blir Ida glad men börjar gråta. Detta var första gången hon kom bort, och hon det fixade hon galant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0