Lekplats, sprutor och Gårda Brygga.

Idag träffade vi Jens med barn inne på lekplatsen på söderstaden, vi lekte där en stund innan Ida, Klara och Daniel gick och tog tjejernas allergi sprutor. Medans dom var där handlade jag till kvällens grill vi skulle bjuda Peter på.

Sedan körde familjen hem mig för jag skulle sova inför natt jobb. Sedan åkte dom och Neo, Nohas familj åkte till Gårda Brygga för att bada, vilken värme vi haft idag.

Nu ikväll har vi haft grill middag helt underbart. Nu blir det jobb i två nätter de sista känns lite vemodigt men spännande på Tisdag klockan 13:30 börjar jag på BIVA,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0