Fredag

 
Idag har Ida varit på Fritids hela dagen det hade gått jätte bra många kompisar hade hon fått och pannkakor i bamba kan det blir bättre. Klara har varit på dagis och haft en bra dag också hon tyckte nog det var roligt att det börjat lite nya barn där.
 
Jag hämtade Klara vid tre tiden strax efter kom morfar då gick vi alla upp och hämtade Ida på skolan. Sedan åkte Klara med morfar hem till Kvibille för en helg med Pepsie och mycket annat  roligt.
 
Jag tycker mest synd om mig själv då jag vaknade med nackspärr i morse fick en akut tid hos ostiopaten Annelie. Jag har så ont i nacken och det strålar ut i min arm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0