Cirkus

På tisdag kkväll stod vi utanför Cirkusen och köade en halvtimma innan insläpp allt för att få de bästa platserna.
 
 
 
 
 
Vi fick se allt som en cirkus jag bjuda på Elefanter på nära håll det är bättre än att gå på ZOO.
 
Tjejen såt i mitten medans 3 crossar åker runt henne.
 
Socker vadd är gott, på Idas arm sitter även hennes nya klocka hon fått i börjaskolan present av mormor.
 
Klappa djuren fick man också göra,
 
 
Ida och Jonna var verkligen helt imponerade av showen.
 
Jonna tycker att det luktar så där.....
 
Jonnas min är helt underbar.
 
Just när vi skulle gå hem kom regnet.
 
Jag, Ida, Klara och Jonna hade en jätte rolig kväll ihop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0