Biomys och sova över.

Efter besöket i vallda var vi på bygg max och köpte virke som vi ska bygga en plats så att denna lekstuga kan så bra på våran gräsmatta. På lördag ska vi åka till Kvibille och hämta den det är morfars grannar som har gett den till Ida och Klara.
Ikväll  skulle Daniel ut med kompisar till Göteborgs kulturkalas, vi bestämmde Bio med kusin Jonna och faster Sofi. Efteråt blev vi bjuda på  middag hos Sundins (fast jag bjöd nog mest in mig själv) men gott och väldigt trevligt var det. När jag kom med förslaget klockan 20:00 till Ida och Klara att vi skulle åka hem blev det mest stora protester från alla kusiner alla ville sover över hos alla.
 
Så Jonna följde med oss hem och min lilla Klara stannade hos Sundins. Nu sover Ida som en stock men Jonna har lite svårt att somna. Lite kli på fötterna är det stora problemet, vi får se när hon somnar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0