Allt går i ett

Nu har jag jibbat två kvällar på BIVA 13:30-2130 det är så spännande och kul. Fast så klart hemskt och man tänker på de små som ligger i sängarna.

Fast här hemma är ju allt lite konstigare. Har knapt sett tjejerna då dom sover när jag kommer hem, och nu sitter jag här halv sex och äter frukost börjar 6:45 idag och nu är dom så klart inte heller vakna.

Ida sover desutom hos mormor för att slippa gå upp super tidigt, men i eftermiddag blir det mammma, Ida och Klara mys. Imorgon blir det ett tidigt pass till sedan ledig tre dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0