Vanlig måndag

Idag har vi haft en mysig dag jag och tjejerna på öppna förskolan. sedan gjorde vi en massa ärenden. det sista var att köpa mat till Roland och Daniel som är och tar hand om veden idag.



Lite mat till de arbetande, Ida och Klara passade på att smaka.



Gott gott



Ved ved massor av ved.


Sedan var det dax för Idas utskrivnings möte på BVC sista gången hon mäts och vägs där innan skolan. 116 cm och 21 kilo blev det i protokollet. Allt annat var också bra sa läkaren.

Vi fick också skrivit ut medicin till Klara som har fått UVI idag igen. Det obligatoriska sticket i fingret gick bättre men jag blev en leksak fattigare. Lite mutor skulle hon allt ha.

Nu blir det kören för Ida, apoteket för mig och Klara och sedan lite mat/blöj leverans till Sundins som är sjuka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0