Gubbar och lite annat roligt



Mormor kom förbi med goda gubbar igår kväll det gör susen mot UVI. Imorse åt Ida gubbar med fil.


Klara åt bara gubbar med sin medicin till hon är så duktig men jag börjar tycka väldigt synd om henne. Idag har jag gått HLR utbildning hela dagen skönt att uppdatera sig lite då och då.

När jag hämtat tjejerna på dagis så hämtade Ida posten där låg listan vi väntat på KLASSLISTAN nu känns det nära Ida ska börja skolan. Dom blir 11 tjejer och 12 killar i klassen om ett par veckor ska hela klassen träffas i skolan en kväll, spännande.

En annan rolig sak är att Ida kommit med i kommunens simskola så i två veckor i maj/juni ska hon gå varje dag.  Vi fick en eftermiddags tid perfekt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0