Tisdag

Hela tisdagen var Ida hemma med mig medans Klara var på dagis. Ida satt i källaren och såg på TV, hade sitt nintendo med sig och jag hade sagt att när hon började längta efter att väcka mig gå och ta en glass i stället så kunde hon vänta med att väcka mig en stund till.

 Hon var riktigt duktig. men klockan 12 kom hon och frågade om hon fick ha min dator.

Vi åkte till kungsmässan för att inhandla fotbollskor, benskydd och strumpor för om ett par veckor börjar fottbollskolan, 5 maj närmare bestämmt men då kan hon ju inte vara med för då är det avslutning i dansen.

När vi ätit middag och haft bygg möte med farfar så kom mormor ner med en fin pjamas till Klara som hon köpt när hon var i väg på sin resa och Ida fick en tröja.








I morgon bitti ska jag försöka att komma hem lite tidigare blir inte så mycket sova för klockan 14:30 ska Klara och jag vara hos doktor Elsa och få svar på röntgen som gjordes för lite mer än två veckor sedan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0