Promendad och sovade Klara

Idag efter middagen gick jag och min goa vän veronica en härlig promenad över bräckan, och runt Li en 1 timmes promenad blev det så välbehövligt och solen var ju framme.




När jag kom hem var det nattning på G så jag nattade Klara medans Daniel läste för Ida, Klara hade somnad på dagis en kortis det märktes för då blir hon direkt lite svår nattad. Men tillslut somnade hon.

Men hon skulle ha dessa kompisar nära för hon saknade Hugo och han älskar ju barbapappa. Ser ni att hon ler, hon drömmer nog något roligt också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0