Onsdag morgon

Här har det varit tyst ett par dagar.. Jag har jobbat två nätter nu så nu är jag ledig ett tag. På torsdag ska jag och Klara ner till Halmstad sjukhus för att göra röntgen med kontrast på njurar, bäcken och urinvägar. Det största problemet är att hon inte vill bli stucken och få en venflon. Försöker övertala henne med ett besök på leksaksaffären men hon är bestämd.

Men det bästa med den här dagen är att i eftermiddag kommer våran söta prins Hugo och hans föräldrar för att stanna hela påsken.








Kommentarer
Anonym

Det var nog tur att Hugo inte kom och hälsade på oss i helgen, för här har barnen blivit sjukare innan de äntligen blev friskare och först idag är båda på dagis påskfest! Hälsa!

2012-04-04 @ 09:14:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0