Lek och bus.



Jag har jobbat hela helgen med de andra har haft mysiga pyssel dagar ute.



Idag när jag vaknade följde jag med resten av familjen till Mölndal där Ida och Klara skulle på 6 års kalas för en dagis kompis. Dom hade kalaset på bushuset.



Klara äter lite korv



Daniel passade på att leka lite också



Efter två timmars lek var det över och här står alla 18 dagis kompisarna och väntar på godis påsen. Ida följde med Freja hem efter kalaset och kom hem lagom till middagen.



Men helgens största grej är nog att Idas två nedre tänder är lösa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0