Ledig dag med bygg och lek.




Imorse bakade vi en sockerkaka vi skulle ju få besök av morfar som var på resande fot.



Idag har Daniel varit pappa ledig. Han och Roland har börjat bygget av den nya ved boden.



Klara njuter både morfar och farfar på samma gång.



Efter lunch hämtade Roland Jonna på skolan och tog med henne ner till oss. Ida och Klara var väldigt nöjda över att ha en lekkompis.  Men inne fick dom inte vara eftersom Ida fortfarande har feber.



Godingarna



Friskluft kan bara vara nyttigt.



Dom har hunnit riktigt långt idag men så blir det väldigt bra också




Imorgon blir det dagis för Klara men Ida får vara hemma och jag hoppas hon kan låta mig få sova en stund så jag orkar jobba på natten sedan.

Jag ska på anställnings intervjuv på Barn IVA på Östra 3 Maj spännande. En tjänst jag verkligen vill ha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0