Härliga varma söndag



När jag kom hem från jobbet imorse så hade vi lite söndagsmys innan jag och Ida åkte till simhallen för simskolestart.  Jag kunde åka själv med henne då vi hade en lugn natt igen. Ikväll blir det att lägga sig i tid.




Efter simskolan och en glas smed mormor i cafét i simhallen åkte vi hem till Neo på 5 års pirat kalas. Ida stannade själv.



Sedan gick vi upp för att hämta Ida det blev stopp på lekplatser och när vi kom fram fanns det även en godispåse till Klara lyckan var total.


Idag lagades det söndagsstek vi hade riktigt mysigt tyckte vi alla utom Klara då som matvägrade med till slut var hennes mat också slut men då hade vi andra lämnat bordet för länge sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0