Vardag igen



Fredag morgon hade vi mysmorgon med frukost hemma innan dagis inte dumt alls.



Lördag morgon blev det andra bullar nu efter en vecka med hur mycket mat och dryck som helst var jag ute och gick 8:30 lördag morgon, när jag kom hem tränade familjen ihop med lite annat. Sedan åkte vi på tjejernas dans.
Ida åkte med kompisen Julia hem efteråt, vi andra här hemma gjorde höstfint ute.

När jag sedan skulle sova ínför jobbet åkte Klara och D för att hämta Ida men blev kvar och lekte väldigt länge.




Alla Idas ljus  från turkiet lyste fint i höst dimman.




Så det blev sen middag vid halv 7


Men popcorn och lördagsgodiset fick vi inte missa ändå.

Inatt har jag jobbat igen skönt med lite vardag även om det är helg. Resten av familjen är i Skällinge hos H och C där Daniel gör det sista med deras nya kök.


Kommentarer
Carharina

Ååh, plankan!! Duktigt! Jag försöker också komma igång och köra några ggr i veckan. Tänker att man borde klara 3x1 min varje dag, men det har jag hittills aldrig orkat :-) KRAM

2011-10-03 @ 20:23:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0