Borås




Hugo sover på väg mot Borås.


Lunchmöte med en ny hyregäst hade vi på en restaurang i Borås



Den nya hyresgästen Jimmy och Hugo


Hugo älskar räkchips.

Vi hade en bra dag i Borås fast det regnade förstås. Sedan åkte vi mot Göteborg och hämtade Katarina som hade haft en heldag i butikerna.

Jag skulle ut på pensions avtackning på resturang Bitter på kvällen så vär vi kom hem blir det fix och trix men jag
kom iväg som jag skulle. Här hemma hade dom haft super mysigt. Det blev kusinbad och bus.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0