Ännu en helg i hallen



Här har slipats, spacklats, målats, spacklat och allt som hör till hela helgen. Farfar har varit här och hjälpt oss TACK. Klara har haft feber men har velat hjälpa till ändå. Ida har inte varit hemma mycket. Dans och lek med kompisar hela helgen.



Idag kom farmor hem från sin lilla tripp då fick vi hjälp med att börja tapetsera det blir såååå fint. På tisdag hoppas vi att det är klart.


Väggen vid toaletten..

Imorse var jag lagom tankspridd  Ida skulle till simskolan men jag kom på det en timma försent.... En mycket ledsen Ida blev lovad simhallen senare under dagen. Men så ringde kompisar hela dagen, så vid 17  tiden när hon kom hem tänkte vi att hon glömt det men icke... Det blev kvälls bad i Fjärås simhall för henne och mig.


Klara har varit feberfri hela dagen men hostig, vi får se hur natten blir om det blir dagis eller inte för henne..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0