Lek och bus dag.




Förmiddagen spenderade vi på öppenförskola det uppskattades av alla barnen. När Hugo skulle sova lekte vi lite på en lekplats nära lunch stället där vi skulle äte medans han sov.




Vi kunde avnjuta en lugn och god lunch medans Hugo sov.




Barnböcker fanns det att läsa.




Ida, Klara och jag gick in lite före Hugo som inte kan vara i den stora kalla bassängen. Ida och Klara uppförde sig helt otroligt bra efter som jag inte kunde bada med dem.


När Hugo kom badade dom alla länge och väl i den varma bassängen.

Ikväll stupade dom i säng. Imorgon ska Ida och Klara till dagis då jag har rätt ont i handen efter denna dagen.  Men det blir en liten halv kort dag för dem ändå så vi hinner busa med Hugo, och morfar/farfar som kommer på eftermiddagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Noréns vardag

Denna bloggen startade jag för att släkt och vänner ska kunna följa Ida och Klaras vardag när man inte kan ses varje dag.

RSS 2.0